Nové vydání Gliese: Hledání exoměsíců

Aktuality |

Vyšlo nové číslo časopisu o exoplanetách Gliese. Na více než 50 stranách se dočtete, co se událo za uplynulé tři měsíce v oblasti výzkumu exoplanet a hledání života ve vesmíru. Z obsahu:  Exoplanety u trojhvězd: normální i super-rychlé * Beta Pictoris b: 8 let pozorování oběhu exoplanety * Ve kterém souhvězdí je nejvíce exoplanet? * NASA zveřejnila […]

Z obsahu:  Exoplanety u trojhvězd: normální i super-rychlé * Beta Pictoris b: 8 let pozorování oběhu exoplanety * Ve kterém souhvězdí je nejvíce exoplanet? * NASA zveřejnila podrobnosti o kandidátech, které objevil Kepler * Dvě tváře písečných dun na povrchu Titanu * Seismická aktivita současného Marsu * HIP 11952: jeden z nejstarších planetárních systémů v Galaxii? * Kepler našel exoplanety menší než Země u sestry Barnardovy šipky

Gliese 1/2012 ke stažení zdarma http://www.exoplanety.cz/download/2_2012.pdf

Stránky časopisu: http://www.exoplanety.cz/gliese